En blä natt!

Eller inte till en början! Startade lastbilen - avgasröret lagat!!! Kom iväg från terminalen vid 19.10... Sen började det! Snö, snö, snö, snö snö, snö... i 45 mil snöade det, höll på att bli galen!! Hela vägen upp och sen halva vägen ner... Men väl efter ekipagebytet tyckte jag att jag var värd en hamburgetallrik, så det fick det bli på Wärdshuset i Tönnebro. Men kan säga att det var både den fösta och den sista som jag köpte det där, visst den var jätte god, men DYR!!! Tappade nästan hakan så hon ville ha 90 kr för en visserligen väldigt stor hamburgare, pommes o en 0,5 l dricka... Men ändå! Nä, aldrig mer!

De första 15 milen på väg ner var ännu mer snöiga än de hade varit på upp vägen... Satt bara och väntade att det efter varje sväng och krön skulle ha slutat snöa, att det skulle vara 20 grader varmt och sol! *haha* Men väl vid Heby, eller lite innan började det avta och jag drog en lättande suck... Fritt från snö på vägen, bara lite slask... men det gjorde ingenting!!! Så nu äntligen sitter jag här... HEMMA - Äntligen!!!



Ska nu kolla in lite på Facebook och Mafia Wars, sen blir det sängen!
Men en sak till bara - DET ÄR HELG!!



Kommentarer
Postat av: lymmeln

då får jag bjuda nästa gång om det var så DYRT snålis :D

2009-03-29 @ 04:21:25

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0