Frustrerad!

Natten har gått jätte bra att köra... Så kändes det när man kom hem iallafall. Jag sätter mig vid datorn och ska spela lite Mafia Wars o blogga för att sen komma tidigt i säng! Kanon! Men vad händer... Får inte igång internet... Gaaa... Så vart sittandes med det i 30 minuter innan det ville hoppa igång... Så nu kommer minnena från nattens körning; det regnade! Usch!! Jag var trött! Usch!! Men nu fungerar iallafall internet och jag ska ta och göra det jag hade tänkt, men kommer inte komma i säng nå tidigare för det... Suck!




Kommentarer
Postat av: mamma

Skönt att höra att de varit bra på jobbet inatt trots regn o trötthet.Och de där med datorer,mycke mysko saker händer....men en sak är som är kul,jag ska träffa min älsklingskille i morron, är så himla glad för de!!!Kram mamma

2009-03-17 @ 10:15:16

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0