Hemma

Ja, då har jag gjort ytterligare en natt... Vilken skillnad gentemot i fredags säger jag bara!!! Nu har det varit torra fina vägar, + sex grader och bra musik på radion. Tankar på den stundande våren - allt jag vill göra! Kan livet vara mer underbart än vad det redan är? Sitter alldeles salig! Jag mår bra! Lätt konstaterat!!! Det är så här jag vill må - så här alla borde få må! Det vore inte mer än en mänsklig rättighet. Iaf för vissa!

Känner inte för att skriva nå mer speciellt! Ska ta ett glas vatten och sen gå och lägga mig!

Måste bara lägga upp några bilder, fick se en bild på mig (på Facebook) från då jag gick på fritidsledarlinjen. Vart äcklad! Fatta - såg jag verkligen ut så där? Ja, tydligen! *besviken*


Nä, NU är det Go natt!




Kommentarer
Postat av: Therese

Vad fin du är

2009-04-02 @ 20:08:51

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0