Inte bara min förflutna...

Varför kan man inte radera det dåliga man varit med om förut? Visst har ju det dåliga inneburit även bra saker, annars skulle jag ju inte vara där jag är idag! Men ÄNDÅ! Vet att det inte är synd om mig på nå sätt och att allt dåligt bara har drabbat mig - känns hårt även när det har drabbat och drabbar dem man älskar! Men som jag skrev i ett annat inlägg för ett tag sedan; INGET ONT SOM INTE HAR NÅGONTING GOTT MED SIG! Man blir ju äldre och får mer livserfarenhet - nyttigt! Känns skönt att kunna lägga det dåliga bakom och bara kunna se fram emot allt det nya som kommer att hända! Allt det positiva menar jag ju då såklart! *smile* Kan ibland verkligen dra ett djupt andetag och bara känna lugn och harmoni, känna glädje över att det som orsakat mig mest skada, att det har nu gjort mig starkare. Jag klarar nedgångar, men det är något jag vill vara klar med! Det finns två människor som till en början varit så underbara och fina men som sen rentutsagt bokstavligt talat fått mig att må så fruktansvärt dåligt att jag undrat om jag verkligen vill fortsätta leva. Att man kan trycka ner någon så pass mycket?! Och sen dölja det med lögner. Inte undra på att man blir rädd då man känner att det är på väg åt samma håll igen... Trots att det aldrig varit menat att vara så! (rörigt, skriver bara...) Vissa sagda och skrivna ord klarar jag fortfarande inte utav, men jag vet att jag är starkare - kan säga nej till människor som gör mig illa. Men har även kunnat börja ta åt mig av det fina som sägs och skrivs, så oerhört skönt! Mår så oerhört bra att jag inte vet vart jag ska göra av allt det som jag känner... Kan glatt konstatera att alla onda demoner i mitt liv är borta! Visst finns skuggan kvar av en, EN! - men den kommer att försvinna under det kommande året! Så oerhört skönt! Vilken fest det kommer att bli! Festar redan nu av bara tanken på det, festar även åt att jag hittat MY LOVE! ♥

(festar inte med alkohol! ska ju fan snart och
jobba, suck! festar på glädje och lyckorus!)

Kommentarer
Postat av: Therese

Finns här

2009-03-23 @ 20:26:36
Postat av: tess

jag vet! tack, desamma! :)

2009-03-24 @ 04:40:52

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0