Natten!

Det var länge sedan jag var så här trött på hem vägen, som tur var så kände jag av det först när jag skulle svänga av motorvägen in till terminalen... svårt att hålla ögonen öppna! Piggnade till när jag kom ut i friska luften för att lämna sedlarna inne på terminalen.

Har hänt i natt då? Inte mycket - det har bara gått riktigt bra. Snöade dock på hem vägen från Tönnebro och till strax ovanför Heby där det övergick till regn. Men från Västerås och till Örebro var det uppehåll... Vart dock irriterad på en av lastbilens sidomarkeringar som blinkade - slocknade - blinkade - glödde - lös om vart annat. Iom att det var på vänster sida så trodde jag flera gånger att det var en personbil som låg där och blinkade - men icke!

Pratade med en vän på vägen upp, kändes bra att få prata av sig... Att lastbilschafförer i övrigt är så bra lyssnare och pratare är riktigt bra. Finns många man kan vända sig till om det är någonting man vill prata av sig om. Visst är det så att vissa kan man öppna sig mer för än andra, men är så tacksam för att de finns där! Behöver aldrig känna att jag är själv!

Nä, om jag skulle ta och sova nu - eller om en liten stund! Har ju ett telefonsamtal att ringa när jag vaknar... bävar lite för det, men det är ett måste! Måste få ett besked! Go natt! ♥

Kommentarer

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0