Nu är den snart här!

Men det tar vi sen! Har haft en liten paus i mitt städande. Jag kollade på Miami Ink, så himmla bra! I sommar ska jag göra min andra tatuering. Gjorde min första när jag var 18... Mitt lilla, lilla kina tecken som symboliserar 'lycka' - på höger skuldra, men det är nu 11 år sedan och liknar en mexikan med hatt! *haha* Min andra jag ska göra kommer att bli ett armband runt höger handled... med mitt namn:
Men jag skulle vilja ha den lite mer snirkligare, det är det enda jag avslöjar! Ska göra den som en liten present till mig själv för att jag kört i två år den 4 juni. För ibland undrar jag på vad fan det är jag håller på med, som i natt tex... Usch!! Har ont i ryggen idag, och det kommer nog ifrån att jag satt och spände mig när jag körde inatt då det snöade så... Men det är ju så roligt när det är bra väglag, uppehåll och SOMMAR!

Glöm inte att ställa fram klockan!  Inatt är det dags att ställa fram klockan 1 timme. Så när klockan visar 02.00 är det bara att flytta fram den till 03.00 och vips så är sommartiden här! Wohoo... Underbart skönt!

Ikväll blir det nog att gå ut och ta en öl med killens kompis medans han själv sitter och 'pokrar'  med sina vänner (ja, det heter ju så) och min gumma är uppe i Sälen och åker skider - Igen!! Så fruktansvärt avundsjuk! Men jag hoppas att hon har det bra och att hon står stadigt på skidorna, inga brutan ben nu!

Oj, nu har min tvätt tid tagit slut... Måste ner och ta reda på det... ♥



Kommentarer

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0