Onödigt!

Varför ska det ta och snöa? Det är ju plusgrader ute, det som kom under eftermiddagen kommer ju bara att töa bort! Fick en länk till na.se sidan...


Blötsnön vräker ner i den norra delen av Örebro län. Det ställer till det i trafiken. - Åtta-nio långtradare står still här i uppförsbacken. De har varningsblinkers på, rapporterar en bilist som passerade Hällabacken några kilometer norr om Lindesberg vid 19-tiden.

Snön bara ställer till det! USCH!!! Vill att våren ska komma på riktigt nu. Kände vår i luften under veckan, och det märks ju på nätterna att det börjar bli varmare ute - har legat runt 0 grader hela veckan, ist för -5 och ända ner åt -17 som det har varit vid vissa tillfällen.

Fick en bild tagen på mig idag - gillade den inte alls!!! Men lekte lite med den, och den vart så bra (enligt mig) att jag bestämde mig för att göra en ny Header utav den! Så tack sötis för att du tog den! ♥

Måste ju även påpeka att jag var ju hemma i soffan igår... DUKTIGA JAG! Så denna kväll har varit rena bonus kvällen! Så underbart skönt. Annars blir det ju att man ligger alldeles utslagen en kväll som denna - MEN ICKE! Nöjd!

Några som inte är nöjda är väl de tusentals människor som begav sig till Globen för Metallicas andra konsert i Globen som besviket fick vända hemåt igen då sångaren fått magsjuka! En kompis skulle på konserten, fick ett argt sms där det stod att det  var inställt, trodde nästan att han skojade... Men icke! Måste säga att oturen har förföljt dig denna vecka ... Krångel på jobbet; Hjullagret på lastbilen gick en natt så han vart försenad, natten där på vart det punktering, och så nu det här!!! FY FAN!!! Men du får åka igen till den stora vit bollen i Maj igen! Tänk att få se huvudstaden 2 ggr på samma år *smile* Inget ont som inte har någonting gott med sig heter det väl...


Metallica - Nothing Else Matters

Någon timme till vaken nu...sen blir det sängen! Måste vakna tidigt...


i morgon när du vaknar, kom hit

*har en överraskning till dig*

Kommer somna nyfiken! Go Natt!! ♥


Kommentarer

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0