Skön dag!

Vaknade i bra tid så jag tog mig upp på stan och fikade med gumman. Fixade även iordning mitt andra abonnemang så nu har jag ett simkort till det och en ny mobiltelefon! Nöjd! *haha* va roligt det var...

Det vart den Sony Ericsson W902 plus den här gången - har fastnat för Sony Ericsson. Även bra när man har samma laddare till den privata mobilen som arbetstelefonen... Slippa köpa en ny sån!

Turbo-3G
5-megapixelkamera
Musikmobil med PlayNow plus
Walkman-spelare
TrackID
Mega Bass
WalkMate - inbyggd stegräknare!! KANON! :-)

Den är sååå fin!

Nä, snart är det dax att åka iväg till jobbet med! ♥

Haha... mobilen ringde!!! MÅSTE BYTA RING SIGNAL!!! Prio nr 1!

Kommentarer

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0