smått & gott...

Glömde skriva igår om mitt kap på simkortet! Ringde ju min mobil operatör och hörde mig ju för om simkort, det skulle kosta 250 kr om han lade in en beställning och jag skulle då få kortet nästa vecka. Men om jag gick till deras butik så skulle jag få kortet på en gång - Logiskt! Så igår var jag ju upp på stan, gick in i butiken... Ett nytt simkort skulle kosta 250 kr. Sa då att killen jag pratade med igår sa att det inte skulle kosta nå... Nähe okey?!... Så jag behövde inte betala *smile* Nu vet jag ju inte om det var så riktigt... Men jag vart nöjd! Kunden har alltid rätt!

Mobilen har även den spridit glädje! Fanns ju spel på den som vart oerhört uppskattade - speciellt spelet JewelQuest2. Hittade även GPS funktion, så nu vet jag exakt vart jag är!... Coolt! Slipper jag undra!

Natten i övrigt har varit mycket trevlig - inte ofta jag har sällskap om jag säger så! Händer ju knappt aldrig! Eller rättare sagt - Det händer aldrig!!! Så tack så mycket för att du följde med - hoppas det blir fler gånger! *happy*


Ronan Keating - when you say nothing at all
Vart en fin duett i lastbilen iallafall... Tack för att du tar fram det bästa i mig!





Jag vill resa någonstans
- långt bort eller nära, spelar ingen roll!

Go natt! ♥






Kommentarer
Postat av: Helena

finns alltid en soffa att sova över på här vet du....

:) kram lilla syster

2009-03-14 @ 19:14:00
URL: http://inami.blogg.se/

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0