Sova sova säng säng säng...

Men först måste jag ju blogga! - Såklart! Natten har gått bra, har sett en räv och en järv. Kändes nästan som en jakt rapportering nu *skratt* Men nu till verkligheten... Hade med mig en liffterska ner... Oj, va hon inte kunde hålla tyst! NOT! Hade varit trevligt om man hade kunnat föra en konversation så tiden gick lite fortare, men tiden gick ganska fort ändå... Satt och funderade på vad jag skulle säga för att få igång lite prat, hon skulle till Karlskoga kom jag fram till iallafall, men sen var det kört. Hon satt med sin mobiltelefon EXAKT heeela tiden!! Hmm... jaja... Men jag slapp ju vara själv! Har ju Aldrig kört den vägen förut... Öööö... eller? Minnet ni vet! *haha*  >>guldfisk<< *blubb blubb*

Vart sen ner till Örebro, eller det var inte jag som vart sen - bara kollegan som vart tidig och han ville inte vänta på mig (åker ju med honom till och från jobbet då vi nästan bor grannar och har samma arbetstider och kör till samma ställe) Så jag vart kvar i lastbilen i två timmar... Inte lätt att försöka sova heller, låg bara och snurrade. Kollade msn och Facebook på mobilen... kollade även efter låten 'Tingeling' från melodifestivalen, den som var i mellan akten i finalen, men hittade den inte. När klockan var 05.45 orkade jag inte ligga längre, bussen skulle ju gå 06.05 så jag gjorde mig iordning för hemgång... När jag kommer till buss hållsplatsen ser jag att de ändrat buss tiderna; 06.10!!!!! De-e-et va-a-ar ka-a-allt at-t-t-t vän-n-n-ntaaa... Brrrr!!! Men hem ville jag ju så det var bara att stå där, visst hade jag ju kunnat gå, iallafall en bit på vägen så hade ju bussen kommit ifatt mig. Men det ville jag inte! Så jag stod där så fint *haha*
Nu har jag varit hemma i 40 minuter, har plockat rent i badrummet och i köket... Undra vart den energin kom ifrån?!! Men nu är det dax för att sova! Go natt! ♥



Kommentarer
Postat av: Catarina

Om du inte hittat Tingeling så får du länken här. http://www.youtube.com/watch?v=cWo6Dbwq4Ms

Visst är den helt underbar. Lite huvud plåga bara :D.

Hoppas du får en go helg. Kramiz kusin

2009-03-20 @ 17:19:10

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0