tomt

...hatar det här! 23 timmar tillsammans går så oerhört fort. Nu har det snart gått 4 timmar sedan du åkte och det känns som en evighet! Att man kan bli så snabbt beroende - Blir alldeles rastlös... för när du är här är det full fart hela tiden, alltid någonting på gång. NU - Bläääääääääääää... tyst och ensamt! Någon film går på tv´n nu som jag redan sett, inget nytt och intressant att kolla efter på internet, alldeles för sent för att möblera om... inte för att jag vet hur jag skulle göra om, men ändå! Vill ha någonting att göra... - städa garderoberna? NEJ! *funderar* Skulle vilja åka iväg och köpa små svarta tavelramar (som syrran har på sin vardagsrums vägg med fina bilder) köpa nya kuddar till sofforna, sy nya gardiner till mina tre fönster. Tänk om man bodde i en ubåt, då skulle man inte behöva några gardiner - fönsterfritt! (skämt från igår) eller så skulle man bo i ett båthus, eller var det på en husbåt?! Oj va du kan få mig att le! TACK! ♥



Kommentarer

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0