Så där, ännu en natt!

Ja, då sitter man här efter ännu en arbetspass! Stjärnklart, -8 grader och torra vägar även denna natt! En kollega däremot sände ett videoklipp med fallande snö, massa fallande snö - men det klippet var från Borlänge 2008! Ååå så roligt! För inatt föll det ingen snö heller! *haha* Så roligt de har när de driver med mig! Men något som inte var roligt var att vi inte kom ifrån terminalen förrän 19.40, vi som brukar få åka vid 19, plus minus några minuter. Egentligen skulle vi ha stått på oss om avgångstiden som är 19.30 - då vi som senast ska åka. Fan! Att vi inte gjorde det, 1 - 0 till DHL. Men nästa gång!! DÅ!!! Men jag kom ner i bra tid ändå... Hmm... undra hur det gick till? Körde faktiskt inge fortare än vanligt! Vart visserligen lite mindre tid i Tönnebro - petitesser!

Nu när jag kom hem bokade jag tvätt tid tills på lördag, mellan kl 13-17 (någon får gärna påminna mig!!!)  Och när jag öppnade lägenhets dörren gjorde sig gårdags eftermiddag påmind! Doften av våra vanilj våfflor fanns kvar i lägenheten, så då kunde jag ju inte låta bli utan trippade fram till kylskåpet och tog en med lite grädde och sylt! Mmmm... Våfflor är underskattade, iallafall utav mig! Läste nå om våfflor i brödrosten som lillasyster skrivit; kan det stämma? Blir det inte väldigt kladdigt och svårt att få ur våfflorna när man hällt ner smeten där? *spelar dum* (måste påpekas!!)


Nå annat att berätta då?... Hmm... Nä jag tror inte det! Bara det att jag mår bra och jag njuter av varje dag då jag får vara frisk - mer eller mindre iallafall! Som jag har skrivit förut så andas jag nu med lätta andetag, det som tyngt mig så förut är som bortblåst! Minns det knappast! Tack för allt 'blåsande och pustande'!

Så, om jag skulle ta och titta till min Maffia och sen nanna kudden... Ska träffa gumman när jag vaknat - då vill jag ju vara pigg och alert som en, en... en liten, liten *funderar på vad* som en liten mört! *smile* Ja ja, jag är trött! Go natt! ♥



Kommentarer

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0