Mina gummor!

Ja, då vart man sittandes här igen... Just hem kommen från ännu en natt på vägen. På uppvägen vart det till att lyssna på cd 3 av Stieg Larsson´s Luftslottet som sprängdes, då jag inte mindes nå av den från i går natt. Minns inte så mycket mer av den just nu heller - satt i andra tankar... och i några telefon samtal. Hade ringt gumman under gårdags kvällen, men hon fick besök under samtalet så hon ringde upp när jag var på jobbet ist så vi kunde prata lite - eller lite å lite... Det vart en massa saker sagda. Vi konstaterade i slutet av vårt samtal att vi måste hålla kontakten bättre!! Kände att det var så mycket att berätta att jag kom på ännu fler saker när vi lagt på. Så nästa samtal kommer bli lååångt det med! Hon är nog den jag känt längst som jag 'umgås' med för tillfället. Kommer aldrig glömma våra promenader i Karlskoga då vi knappt visste vart vi var och vi bara fortsatte att gå... De gånger vi var på Vickan, våra efterfester i hennes x´s lägenhet... Allt kaffe på Melkers. Alla sjuka samtal och min hämmade förmåga att prata sex *haha* då gumman bara maler på som vanligt!

Pratade även med min andra gumma! Din väckarklocka ringer nu om en timme... Jag vill oxå åka iväg!! Men Inte på något studiebesök - utan jag vill oxå iväg och åka skidor... Jag vill, Jag vill, Jag vill, Jag vill... Sist var i Hemavan med Fritidsledar linjen i Kga. *haha* Så fruktansvärt dålig på namn; men han med den blåa overallen... Den synen kommer aldrig att försvinna från min hornhinna - skrattar fortfarande! Hade du några bilder föresten gumman? Jag hade ju ingen kamera med mig, och skivan därifrån är borta *snyft*

Nä... Om jag skulle ta och lägga mig tidigt! Mafia Wars är avklarat och snart även detta blogginlägg... Måste bara lägga upp en bild på den fina nyckelringen jag fick på min (Maria) namnsdag av gumman T! Så fiiin... (bättre sent än aldrig)
Ska på undersökning i morgon, haft ont i magen nu i snart två veckor... Måtte det bara inte vara någonting allvarligt! Men lite orolig är jag! Hoppas jag kan somna nu - Go natt! Zzz...



Kommentarer
Postat av: Therése

tack för skrattet, han såg för rolig ut, bara för det kommer inte jag heller ihåg namnet nu men något säger mig Johan men är inte säker. ha det bra. kram

2009-03-19 @ 17:50:21
Postat av: Therese

Jo jag har lite bilder så dom tar jag med mig nästa gång vi ses

2009-03-23 @ 13:24:10

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0