Vilken natt!

Alltså... Mina vänner - världens mest underbara människor!

Pratade med gumman ikväll strax innan ekipage bytet... under bytet och efter bytet. Men vid bytet, jag hoppas över till andra bilen medans kollegan kollar säkringar för bromsljusen. Han tittar på mig och frågar hur jag mår, jo bra svarade jag... Du ser sjuk ut! Det är ju verkligen någonting man vill höra *skratt* Han förklarade sig sen med att det såg ut som om jag hade feber när jag hade mössan på mig... Jag tog av mössan, rufsade till håret - Nästa kommentar vart: Nu ser det bra ut! 'Karlar' Men nu var det ju inte det jag skulle skriva! Nu kommer det... Årets bad mode... *trummor* Blå brottar dräkt! Hur läckert skulle inte det vara på grabbsen på stranden?... Jag bara undrar!! (ja ja, jag vet att jag kommer få stryk nu - men det gör inget, det var så fruktansvärt roligt!)

Sen pratade jag med Söderhamns snyggingen... om Kaffe Laté. Kan ju säga att den människan chockade mig rejält i natt! Skrattade konstant i 10 minuter... fick så ont i käkarna att jag var tvungen att be honom sluta att berätta om hur Carl-Jan Granqvist och och våran egna lilla 'gayfjant' dansade ... Å då då då då då... *haha* Fan, kan inte åter berätta! Skulle ha spelat in samtalet, men jag  hade tillräckligt med att hålla mig på vägen (pga skrattet - men hade full kontroll hela tiden)

Sen kom 'Fjanten' själv på tråden... Lagom förfriskad, men bara lagom - varken för mycket eller för lite... Eller?! *haha* Kom ihåg nu att du lovade att sända över låtarna som ni hade gjort! Vill höra!!

Msn hade jag oxå igång; men det är svårt att föra en konversation med någon som sitter och spelar WoW - World of Warcraft ... Men får väl ta igen det i morgon - i dag då du ska åka med! Ska bli så roligt - ser verkligen fram emot det!!!

Ja, så såg denna natt mot fredag den 13:de ut! Jo men visst ja... Hur kunde jag nästan glömma bort det?? MITT SLÄP ÄR TILLBAKA, så jätte fint de har gjort det! Det ser bättre ut nu än tidigare faktiskt! *Tadammm*... dot coom...

Har även ont i magen... Precis så som det ska vara! Får bota med rödvin på lördag...

Ska ta och lägga mig nu - inga jobbiga telefonköer nu på morgonen att se fram emot! Tänkte ta att försöka vakna tidigt... Måste upp på stan och ordna ett nytt simkort till mitt andra mobilabonnemang som jag ska låna ut. Betalar ju ändå för det, dumt att det inte blir använt! Kanske tom kan få dem till att ge mig en ny mobiltelefon... Fått en spricka i den jag har nu!
Tror bestämt att dagens mobiltelefoner har allt blivit lite klena !

Go natt! ♥

Kommentarer
Postat av: mamma

Hoppas natten blir bra,skönt att du får sällskap. Hoppas mitt "tips" var bra o att du vet lite mer nu. Mjuk/hård. Kramar till er!!

2009-03-13 @ 17:03:47

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0