Besviken!

Men ändå glad liksom! Beställde ju kläder förra veckan... Det som får stanna kvar hemma är jeansjackan och strandklänningen, och det som åker tillbaka är ett par jeans och tre halterneck klänningar som allt var för stort! Visst hade det varit roligt om det hade passat, men nu ser jag att det är på väg åt rätt håll (igen)! Fy Fan va SKÖNT!!! Innan jag hämtade paketet vart det att inviga medlemskortet på Meddo... Solariet bara några kvarter bort. Nice! - Måste jag göra om, får ju rabatt!! Sen vart det att handla lite mat... ink. de drycker jag hade tänkt köpa, så en av dem får följa med ikväll på jobbet. Få se om det är någonting att ha! ♥


Två timmar till jobb... Ska såklart cykla dit! :-)

Kommentarer
Postat av: mamma

Aha nu förstår jag, de andra går ner i vikt sätter sig på mig,nånstans måste det ju ta vägen,bra att du kollar Nutriletten så man får veta om det smakar gott o att man blir mätt.kram mamma

2009-05-26 @ 17:35:28
Postat av: mamma

Aha nu förstår jag, de andra går ner i vikt sätter sig på mig,nånstans måste det ju ta vägen,bra att du kollar Nutriletten så man får veta om det smakar gott o att man blir mätt.kram mamma

2009-05-26 @ 17:36:08

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0