Burr, burr, burrrrr...

Nattens insikt; Det är inte lika varmt på natten att cykla hem, som det var på kvällen då jag cyklade till jobbet! Måste lägga ner vantar i väskan... Men efter att ha spolat händerna i varmvatten har det fått tillbaka sin naturliga färg. Förutom halvt förfrusna fingrar så har natten varit lugn och skön, det har rullat på bra helt enkelt... Var även duktig att gå ner i tvättstugan när jag kom hem och boka en tid för tvättning när jag vaknar, så mellan 13.00 och 15.00 ska det snurra som aldrig förr... Vill iallafall ha några timmars lugn innan jag ska iväg igen. Kan kanske bli en promenad med baby och hans kompis om jag får följa med dem... men det skulle nog inte vara några problem, bara det kan passas in med min tvättning så. Hoppas de kan vara lite flexibla! *smile*

Men nu ska jag till att vara flexibel... Ska lägga mig innan kl 5 hade  jag tänkt. Så nu har jag en kvart att kolla Facebook, mailen och sen borsta tänderna. Go natt!




Kommentarer
Postat av: mamma

Gomorron!! Just de, de blir till att packa ner långkalsingar,mössa o vantar till morgondagens hemfärd!!Kram mamma

2009-05-13 @ 11:04:40

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0