Folket i min närhet!

De är underbara! Har ju varit hemma några dagar från jobbet nu, och igår kväll ringde gumman och frågade om jag ville följa med till Frimis... Och det gjorde jag ju som synes i inlägget nedan. Ångrar mig inte en sekund! Visst var jag lite lam till en början, men det vart bättre när RYDELL & QUICK började spela... Vilket oerhört dag det vart! Senare var de ut och minglade bland folket. Men nu var det ju inte det jag skulle skriva... Utan folket i min närhet! Gumman; så omtänksam och söt. Ställer alltid upp! Baby som får mitt hjärta att slå extra hårt. Hans mamma som kom med rabarber igår, så jätte snällt. Ska ta och kolla efter ett recept sen som får gommen att vattnas. Syster som är så jätte go, och som jag ser upp till oerhört mycket. Så jätte glad att vi har den kontakten vi har idag... det var annat för några år sedan. Men det är NU som räknas! Mamma och pappa som jag inte vet vad jag skulle göra utan. Pappa fick mig riktigt glad i lördags då han berättade att han går tillbaka till jaktlaget där jag fått vara med i några år. Han gästspelade i ett annat lag ett tag, men beslöt sig för att återvända! Så jag ser verkligen fram emot i höst då älgjakten drar igång. Ska ta ledigt och följa med gubbarna ut! Känner verkligen suget redan nu. Förberedelserna på kvällen innan, spänningen när man sitter i bilen på väg ut i skogen... Den första minuten på plats i passet, bruset på radion... Ååå... Fan va jag längtar *haha* Men först är det en sommar som ska passera... Men har inge speciella planer, baby jobbar ju hela sommaren... Kommer nog vara en del i Nora, kanske åker med någon kollega för att se en annan del av Sverige Så sommaren kommer att bli lugn och skön! ♥

2 Ipren & lite Rhinocort Aqua så får vi
se vad den här dagen har att bjuda på!

Kommentarer
Postat av: mamma

Du är välkommen till oss i Nora,till sommaren o när du vill.Pappa hälsar dig välkommen med ut på jakt i höst,ni ser allt fram till de lika mycket båda två!! kanske Raffe blir med,han höll ju på med jägarexamen i vintras.Kram mamma

2009-05-21 @ 22:00:07

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0