Först nu...

...har jag någonting att skriva för dagen, och den är snart slut! Kom just hem från en promenad, riktigt skönt. Trodde jag inte skulle få med mig någon, men det fick jag! Nöjd! Men nästa gång ska jag prova stegräknaren i mobilen... Något jag alltid glömmer bort, eller det är väl så att jag kommer på det när jag inte har så långt kvar hem... och då känns det bara onödigt! Men jag har börjat funderat på en morsdags present... En vecka kvar *funderar* Har hittat en sak, men vet inte om det kommer att bli nå köp. Vad tycker ni?
 

Nja, är väl inte på det fullaste sättet allvarlig nu... Men det var en rolig bild!

Nu ska jag krypa ner under filten i soffan med ett glas nyponsoppa som jag gjorde förut idag. Och jag kan berätta att rabarberna som jag fick förut gick åt som smör i solsken! Bakade dock ingenting, men oj va gott att bara sitta och gnaga! Tack igen!!! Trevlig kväll!


Håller tummarna för baby att det går bra att jobba i morgon. Älskar dig!

Kommentarer
Postat av: mamma

Kan inte se riktigt...är de choklad eller kondomer??? Hhmmmm

2009-05-25 @ 10:31:55
Postat av: tess

*haha* Kondomer!

2009-05-25 @ 13:42:40

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0