Har jag gjort fel nu?

Men va fan, jag mår inge bra... Varför ska jag ha skuldkänslor över att vara hemma? Slö i kroppen, kallsvettig, hostar och snorar... Men som chefen sa när jag ringde 'Om man har feber är det ju lite jobbigt att köra' Jo, absolut... men det är även jobbigt att sitta och köra så långt när man inte mår nå bra! Jag kan vara en karlakarl som spottar mig i händerna och skiter i om jag är dålig! Jag jobbar i vanliga fall om jag har ont i huvudet, eller snorar... Men att sitta och hosta och vara kallsvettig med, nä... jag varken vill eller kommer att orka det! Och som en annan chafför typ sa 'Ingen klappar dig i ryggen och berömmer dig om du sitter och kör om du är dålig' - fast det handlade väl mer om att jobba när man mår dåligt psykiskt, men det passar in lika bra här! Men ändå har jag nu värsta paniken!!! *gråter* Vill inte vara sjuk! Vill verkligen jobba!!! Vad ska jag göra?



Kommentarer
Postat av: mamma

Vet att du tycker de är jobbigt att vara hemma,men om du nu är hemma den är veckan o kryar på dig, så blir de ju kul att jobba sen igen!!!Och som sagt man SKA inte jobba med feber!!!KRAM

2009-05-19 @ 18:46:13

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0