Hemma lite sent!

Men SÅ går det när man bara står och pratar! När klockan var 00.05 tyckte vi att vi stått alldeles för länge uppe i Tönne och det var dax att fara hemåt... Vilket vi då gjorde.

En massa minnen kom upp i går, två tråkiga. Första hände för några år sedan... Usch!!! Hatar idioter! Det andra hände för ännu längre sedan... Har förträngt det mesta av händelsen, och det var väl bäst både för mig och för dem runtomkring mig. Men först nu vill jag minnas allt av det... Skulle vilja vara i samma situation nu, men göra tvärtom! Aja... nog om det!

Det mysiga som hände igår då?! Jo, åkte och plockade upp baby för att inhandla lite mat... Mmm... Vilken kock, kommer aldrig släppa dig! Det andra mysiga som jag vart jätte glad över var den kram som baby vidarebefodrade till mig från sin mamma. Va barnsligt glad man blir! KRAM tillbaka!!!

Ja, och nu då... DET ÄR FRUKTANSVÄRT LJUST UTE!!! Inte mörkt många timmar nu om nätterna, mycket beror ju på vädret. Men inatt var det nå alldeles speciellt, kan inte sätta ord på det. Både väder och känslomässigt! Jag tror att det kan bero på de orden jag får höra från baby som värmer mig. Mina vänner som finns där och som jag kan prata med om allt. Känns även skönt då de litar på mig och anförtror mig saker som man kanske inte pratar om med vem som helst!

Nu ska jag ta och lägga mig... *huvudvärk* Go natt!!! ♥




Kommentarer

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0