*hihi*

Oj vilken kväll, undra hur jag ska orka i morgon?? Men det löser sig väl... på nå sätt! Var upp på stan och mötte J på station 17.41, sen vidare till Järntorget. Mötte gumman och sen vidare till Pitchers... Öl och mat... Mmm... 20.40 lämnade vi J för vidare färd med bussen. Vid 23 var jag och 'till' på Harry´s... Det vart så roligt som jag hade hoppats på att det skulle bli, och så många gamla låtar de spelade, njöt ordentligt! En och annan öl gick ner där med... Men det vart ändå lugnt med %´n för att det var så roligt! Jag verkligen uppsakattar mina vänner, Men nu blir det snart sängen... Saknar baby! Go natt! ♥


Nä, va fan... Har fått hicka! :(

Kommentarer
Postat av: mamma

Ojdå, hoppas du orkar till Nora idag då!!! Vi är hos Helena vid 15 tiden, hoppas vi se´s!!!!Kram

2009-05-03 @ 11:26:37
Postat av: Therese

Fasiken att jag inte hade klädder med mig o att jag kände att jag skulle umgås med om ja jobba med ville verkligen ut igår kramar gumman

2009-05-03 @ 19:50:00
Postat av: Therese

Fasiken att jag inte hade klädder med mig o att jag kände att jag skulle umgås med om ja jobba med ville verkligen ut igår kramar gumman

2009-05-03 @ 19:50:22
Postat av: Therése

tack för i igår, jag hade jättekul, får vi göra om. kramkram

2009-05-03 @ 19:56:31

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0