Huvudvärk!

Ja, det är väl så dagen kommer att se ut... Några fina bilar på mässan blir det nog inte att titta på som det ser ut nu. Både jag och baby är lite små dävna idag, dock på varsitt håll... Han kollar på film hos sig och jag försöker ta hand om mitt huvud här hemma på bästa sätt - MÖRKER! Men jag ska ju ut senare... Jag och gumman ska träffa 'den tredje' idag, satt och räknade förut... Tre år sedan till hösten vi sågs alla tre sist; när vi firade min 27 årsdag, det var roligt värre måste jag säga!

Kanske kan bli utgång ikväll... Lite små sugen på det iallafall! Nä, inte lite - MYCKET!

Slänger ut en fråga... Varför ska man drömma så mycket konstiga saker när man är onykter? Får inte ihop ett skit av det jag drömde... ♥




Kommentarer

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0