I am back!

Jo... Några timmar i Nora och jag mår lite bättre! Tack baby för att jag fick låna bilen! Vart att besöka syster först tänkte jag med 'stöldgodset' innan jag åkte upp till pappa... Men hon vart inte så chockad över att jag kom, dumma jag som skrev att jag skulle åka. Tog med mig systersonen och åkte upp till pappa... Han vart iallafall överraskad. Sen klev mamma ut på trappen, för det var igår kväll hon jobbade och hade såklart varit ut och läst på bloggen... 'Jag visste att du skulle komma' Skulle inte ha skrivit nå någonstans, man ska vara tyst... Ska komma ihåg det! Vart lite luftgevärsskytte i trädgården och en tavla i vardagsrummet uppsatt. Hindrande av systersonen för att han inte skulle äta upp pappas helgsnacks, men det lyckades inte så bra tyvärr... Men hoppas han fick lite kvar iallafall! Sen tillbaka ner till syster... ESC 2009 på tv´n... och vart matad med popcorn av syster... Snällt! Läste go natt saga med systersonen - riktigt mysigt! Sitter nu hemma, huvudet är tungt samt att näsan och hals svider lite... Säg inte att jag ska bli sjuk nu! Tur att jag gjorde som mamma sa förut då vi var ute och sköt, fast det vart nog försent ändå... 'Sätt på dig en tröja, fast det kanske man inte säger åt en 30åring?' *haha* Vad vet jag? Men mammor vet väl alltid bäst!?

Nu är det Fredag den 13de del 2, och efter det del 3 på tv... (missade del 1) Blir väl att kolla på dem, sen sova... Om jag inte somnar i soffan vill säga ♥



Kommentarer
Postat av: mamma

Tack för igår!! Jag hade iallafall inte sagt nå till pappa, de var väl bra? Hoppas du inte blir sjuk nu!Men då är de bara att åka hem t Nora så mår du bättre!!!Jo mammor har alltid rätt(oftast,nästan)

Kram på dig, mamma!!

2009-05-17 @ 10:45:35

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0