lite sammanfattning...

Valborgsmässoafton: Buffe med baby och hans mamma, sen var vi iväg på 90års kalas och drack kaffe... Shit vilken pigg 90åring, har aldrig sett någonting liknande! Så vill jag med vara när jag är 90!!! You go B!

Sen på jobbet vart det att räkna majbrasor, förra året vart det räknat till 20 stycken mellan Örebro och Tönnebro. I år vart det 'bara' 17 brasor, 2 älgar, en stor fågel av något slag, fyverkerier, poliser, raggarbilar, crusing, liftare och en fruktansvärt tidigt hemgång! Var färdig redan vid 3 tiden... Så tidig har jag nog inte varit sedan vi bytte terminal, då den nya ligger på andra sidan stan. Men men... jag kom hem helskinnad iallafall. Samma lika som den lifterskan jag tog upp i Sala efter årets crusing, som åkte med tll Västerås. Det första hon sa när hon hada klättrat in var 'Oh shit en tjej, VA ROLIGT!!!' Hon höll på att ta behörighet för CE - så en blivande kollega!

Ikväll blir det att grilla med baby, gumman och farbror en bit utanför stan... Mmm... va gott det ska bli! Ska dricka en massa öl och vin och bara bete sig odrägligt! Det är kvällens och nattens mål *haha* Nä, kanske inte riktigt... men att ta det lugnt? NÄ!

Så nu är det första maj! *klurar* Undra om man ska lura någon idag? 'Maj, maj, måne. Jag kan lura dig till skåne!'




Kommentarer

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0