Nyvaken

Nästan iallafall... Vaknade 13.13 med en tanke att jag inte fick gå upp förän jag kom på vad ett speciellt ställe heter där baby brukar jobba. Men det gick ju så där. 13.22 ringde telefonen - Baby! Så tack vare honom sitter jag ju här, annars hade jag nog legat kvar!

Någon som vart nyvaken i morse när jag kom hem var Charlie, han blängde lite surt och trött på mig. Men efter lite snälla ord så somnade han om nere i fot ändan. Min vakthund! Så söt, plutt i nutt...  ♥


(Hans mamma heter IKEA och kan avvara honom för 129kr då han är 55 cm)

Kommentarer
Postat av: mamma

Vad säger Nasse nu då? syskonsvartsjuka eller?

2009-05-07 @ 11:08:27
Postat av: mamma

Vad säger Nasse nu då? Syskonsvartsjuka eller?

2009-05-07 @ 11:14:33

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0