Premiär!

Ja, någon gång ska vara den första. Sitter och väntar på bussen hem! Alltså bloggar jag från mobilen. Äntligen helg, men vilken natt... Kan väl sammanfattas på så sätt att det har varit mycket regn, nackvärk som jag inte vet vad den beror på, skratt med glada vänner, illamående = irritation, mycket lång väntan vid bytet, saknad av baby, lossning av släp och nu igen denna väntan. Bussen går strax efter 6... Är väl hemma till 7 om inte lite tidigare. Men jag lägger mig ju inte ofta före det så egentligen gör det inte så mycket! Synd bara att baby somnat ... men jag vill inte ringa och väcka honom för att köra hem mig. Känns lite dumt. Så jag sitter här så snällt... ♥

När jag vaknar blir det nog lite städning av lägenheten, senare på kvällen far vi över till Västerås. Ska bli jätte roligt! Men nu tackar jag för mig härifrån hytten och hoppas ni alla haft en god natts sömn! ♥

Kommentarer
Postat av: mamma

Tack,har sovit riktigt gott inatt,vi la oss vid halvtolv,då du hade halva arbetsnatten kvar.Nu klipper pappa gräs för först gången i år...härligt.Ha en bra o mysig helg.Kram

2009-05-09 @ 11:32:50

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0