Shopping på nätet...

Hade glömt hur roligt det var! (mamma, blunda nu) 3 enkla halterneck klänningar, en mysig strandklänning, ett par  mörka jeans och en mellan ljus/mörk jeansjacka... och om det inte passar, bara att sända tillbaka! Hur enkelt som helst... Hade tänkt fråga baby oxå om han hade velat ha nå, men han hjälpte någon med en bil idag... Så han vart utan! Stackarn! Men det blir väl någon mer gång under veckan kan jag tänka mig... Finns ju fler sidor! Får se om han hittar någonting då ist.

Nu väntar jag på att pappa ska ringa. Han ska guida mig genom hur man gör en kärlknöl av en älgstek. Vet att jag frågat om det en gång förut, men minns inte riktigt ändå. Bara att det ska vara låg värme i ugnen i flera timmar... Så det kommer bli en sen middag ikväll ♥


UPDATE! 75 grader i 10 timmar :) tack pappa!


Kommentarer

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0