'ska Bara blogga liiite'...

...innan jag lägger mig, för det vart ju inget igår! Och ni har väl undrat vad jag har haft för mig? ...eller inte! Vad vet jag *skratt* Då ska vi se *tänker* När jag vaknade igår (och det var ju tidigt, typiskt) fixade jag mig iordning så gott det gick för att sen åka och tanka bilen.

Hade en överläggning med mig själv ifall jag skulle åka över för att överraska baby med ett besök, och det ångrar jag inte en sekund att jag gjorde. Fick en hel eftermiddag med honom! Kollade på filmen 'Ghostbusters', åt lite mat, bevittnade ett besök som vart ganska så roligt hos baby. Vissa människor kan verkligen inte ha mycket att göra *haha* Sen åkte vi och lämnade in 7:an för lite upp piffning... Va fin den kommer att bli! Sen var det dax för att åka och jobba igen. Typ det tråkigaste på hela dagen, ville inte åka hem ifrån baby för att byta om o dyligt. Ville bara stanna kvar och klia på ryggen, stryka håret, smeka kinden... Ja, allt det där som bara är så himla mysigt.

Men nu sitter jag här efter att ha gjort nattens timmar och tjänat några kronor. Och trött som bara den!!! Ska ALDRIG mer bära med mig täcket till soffan igen, om det inte är så att jag är sjuk eller nå. Täckets fel att  jag somnade så tidigt igår natt!!! Men men... nu är jag hemma och sän *piiip* bara skriker efter mig, så jag får väl gå och tillfredsställa den, eller... fan, det lät ju dumt! Men jag ska ta igen den sömn jag missat, fast jag har ju inte missar några timmar... bara det att sömnen vart lite framflyttad pga täcket som sagt! Men nu nog sagt om det.
Go natt! Zzzz... ♥


Ps. Har 2 korta filmer från helgen, ska de upp på Y.T? ;-)

Kommentarer

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0