Snöstorm, isbjörnar & pingviner...

Nja, inte riktigt kanske... MEN STORM!!! Fy fan för att cykla till jobbet igår kväll. Motvind dessutom... och sidovindar. Höll på att blåsa av vägen ett x antal ggr. USCH! Men det var nästan skrattretande när man inte kom någonstans när man trampade som en idiot. Annars då... Kan väl säga att mitt förflutna fortsätter att förföljer mig. Denna tystnad kan gör mig galen, jag tål den bara inte! Så är det. Tror alltid det värsta! Det är väl det som har fyllt mitt huvud de senaste dygnet... 'Jaha, nu vill han inte ha mig längre' Och varför skulle det inte kunna vara så?!... Men nu var det inte så och jag är överlycklig, kommer somna med ett leende på läpparna! Vill gärna vakna med ett oxå, hoppas baby kommer och väcker mig! Så nu ska jag krypa ner under täcket... och skynda mig somna - Go natt! ♥



Kommentarer

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0