Tisdag morgon

Gäsp!!! Är trött som bara den och ska alldeles strax ta och sova, har ingen lust att sitta uppe... vill bara gå och lägga mig och vakna upp till en underbart solig och blå himmel utanför sovrums fönstret. Behöver energi!!! Har varit förvånansvärt pigg under natten, men tröttheten slog till i Köping... där vart jag som en apatisk zombie, tills jag kom till terminalen ... Att de inte kan glömma 'grävlingen', hur orkar de? *haha* Men det är ju roligt att man kan sprida lite glädje! Kom på vad jag ska göra under semestern... Ska skicka ett vykort med en grävling till gubbarna på terminalen! De får inte glömma bort mig! Men jag är rädd för att jag kommer att glömma bort att göra det... Får lägga in en påminnelse i mobilen! 'Skicka vykort!'


Nä, nu är det lägg dax innan huvudvärken kommer... Känner den lite smått närvarande i vänster tinning. Go natt!




Kommentarer
Postat av: mamma

Gomorron!! Hoppas huvudvärken har släppt!!Sol? ja en stund på fm iallafall, lite ljummet i luften t.o.m.1 år sen vi var på Rhodos,å va jag längtar dit!!! Hoppas du får en bra dag,jag jobbar ikväll.Kram mamma.

2009-05-12 @ 11:24:13

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0