Torsdag morgon...

...var det nu då! Bara två nätter kvar till helgen - 120 mil! Det har varit en relativt lugn natt. Lite regn och sol på uppvägen, måne och stjärnklart på hemvägen. Ett litet vredesutbrott vart det dock på e18 under den näst sista milen innan Örebro. Körde om en lastbil och när jag kommit om slår han på helljus så som man gör för att visa att man är förbi och kan gå tillbaka i höger körfält igen, men grejen är det att man bara ska blinka till lite snabbt en eller två gånger. Vilket då han inte gjorde utan det lös fint i min högra backspegel ett bra tag trots att jag slog igång varningsblinkersen. Man blir ju galen på sånt!!! Kan väl tänka mig att han hade än 10 extraljus i fronten och på taket... *mutter*


Tog en bild igår kväll som jag fastnade för... Det regnade ju bra mycket bit vis på uppvägen. På den här bilden har det just slutat regna, men allt regnvatten ligger dock kvar på vägbanan - vart ett fint sprut från däcken måste jag säga!




Kommentarer

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0