Torsdag...

Japp... En timme kvar till jobbet, var så nära att ringa chefen och fråga om han kunde hitta en ersättare... Men det hade nog blivit så jag fått jobba ändå, så varför ringa?

Jag hatar verkligen mitt förflutna!!! Vet inte hur mycket eller riktigt vad jag ska skriva... Men den där panik känslan av att allt skulle rinna ner i det svarta hålet, jag hatar den verkligen! Länge sedan jag kände den, och hade hoppats på att inte få uppleva den igen. Kunde knappt andas... FAN VA JAG HARAT DET! Vill bara glömma, vill inte minnas. Men minsta lilla räcker nu för att känslan ska komma tillbaka. Vill ta en kniv och skära ut allt det hemska ur mitt minne. Allt kom tillbaka, vet inte riktigt hur mycket jag fick reda på... Men jag vill inte bry mig, jag vill inte lägga min kraft på det. Jag vill må bra!!! Jag vill leva nu! ...inte i mina minnen... Vill inte titta tillbaka *blundar, nynnar och andas* Solen skiner och jag har varit och hälsat på C på skolan, jätte roligt. Pratade om en återträff, får se vad som händer med det. Men roligt skulle det vara! Efter det åkte jag hem till baby, vi tog en liten promenad... Åt lite, mös i soffan ♥

Fan... vill inte åka och jobba idag! Men två nätter kvar, det ska jag väl klara av!?!



Kommentarer
Postat av: mamma

Minnen av ens liv både roligt o jobbigt ploppar ju upp ibland, ofta när man minst anar de.De sorgliga sakerna borde du få prata av dig,(har sagt de förr,förlåt om jag tjatar)kanske kontakta nån som vet lite mer, kan var jobbigt att dra upp allt igen,men att prata läker, så du kan minnas de bra sakerna istället. Jag finns ju här om du vill....Kramar mamma

2009-05-15 @ 10:54:36

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0