Tråkväder... IGEN!!

Men det skulle ju bli fint väder nu juuu... Eller idag spelar det väl ingen roll iom att jag ska jobba, bättre vore det om det vart sol och värme i morgon. Jag och baby ska till Västerås...


(klickbar bild)
'Nu är äntligen den efterlängtade Västerås träffen på ingång. Dags att få ut Fin bilen för sommaren om det ej redan är gjort. Som vanligt är alla med ett motor intresse välkomna Gamla som unga. Visa upp din bil eller bara titta o beundra andras byggen. Var är träffen? Västerås, självklart på Hälla parkeringen Nära IKEA / MacDonalds. KLOCKAN = 20:00 Startar vi. Hoppas på Fint Väder o Lättklädda damer?' ... (jag vill oxå ha fint väder, kanske grabbsen går lite lättklätt de med då)

Ska bli jätte roligt! Kul att baby har bilar som intresse, roligt att åka omkring. Men då vill jag ju helst bara åka med, INTE köra - det gör jag så det räcker under veckorna! Så i morgon när baby o J. är och tittar på kompisens nya hus (förmodar att jag just vaknat när de åker dit..). så jag tänkte då ta och åka och tvätta golfen så den är ren och fin inför kvällen! DET MÅSTE BLI FINT VÄDER I MORGON!!! ♥



Kommentarer

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0