Saknad!

Försöker få tiden att gå, men tror inte att den någonsin gått saktare.

Sökte på ´miss you`på YouTube för att hitta någon lagom sentimental låt som kan få mig att tycka ännu mer synd om mig än vad det redan är... Hittade:



*haha* Några år sedan den låten spelades på radion. Jag är så glad över att ha växt ifrån fjortisstadiet, men saknaden är densamma då den man tycker om är en bit bort. Hade hoppats på att det skulle vara i morgon ist bara då jag själv har planer och hade sett fram emot en kväll med R nu... Men ist sitter jag och faktiskt småmyser med en sms-pinglande mobil. Är nog fortfarande lite fjortis! Kan man vara det som 30åring??!! VA? :/


Kommentarer
Postat av: Anonym

Man blir aldrig för gammal för sms eller saknad...

:D

Man får vara fjortis även om man är hundra så det så!

Det visar bara att man LEVER ett rikt liv!



Kram gumman.

2010-08-07 @ 15:19:07
URL: http://aurian-tidsoptimist.blogspot.com/

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0