Vart en konstig vecka! Sista jobb natten n...

Vart en konstig vecka! Sista jobb natten nu innan helgens ankomst som kommer bestå av en massa firande. Både systersonen och killen som fyller år :) Jobbade i söndags, hemma måndag och tisdag pga kallsvettning och orolig mage... Trodde magsjuka slagit till, men det var det inte som tur var!! Utan något så simpelt som jag gott hade kunnat jobbat för. Men med en fortsatt rökfri vecka är jag glad att jag stannade hemma, hade säkert köpt mig ett paket annars redan i måndags... Hade sällskap igår av bästaste tjejen och tror det var tur. Hade nog annars gjort någonting dumt. Fast ikväll vart jag själv... Sitter nu och tittar på ett par som står och röker - försöker känna doften genom det öppna fönstret, men de står för långt bort. Kanske tur! Nä Men va Fan!! Vart är andra bilen...? KOM NUUUU!!


Kommentarer
Postat av: Zedde

Halloj. På måndag börjar min utb till ce-kort.. Ska bli skoj.. Skönt att jag äntligen ska börja me det.. Har du haft ditt körkort länge??

2010-08-13 @ 15:10:08

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0