Dagarna går!

Ska inom en timme iväg och avverka 3dje natten på vägen efter semestern. Kändes lite konstigt att dra iväg i söndags, hade lite lätt ångest. Och när jag väl satt där kändes det som det bara gått en helg sedan jag satt där sist! Att tiden ska gå så fort när man har roligt!! Nästa jobb uppehåll blir förhoppningsvis i oktober då älgjakten startar - Längtar!! Hösten är allt bra underbar. Känns nästan som den har börjat smyga sig på lite sakta... Regn och lite kallare vindar. Men inte än... Nu skiner solen utanför och jag ska snart ta och göra mig klar för ännu en natt.

Fick lite extra energi av massor av pussar då killen kom förbi en stund, då det nu är hans tur att ha semester - kan inte vara mer orättvist!! haha. Hoppas det går lättare att köra inatt än vad den senaste gjorde, bara att tänka att: snart är halva veckan gjord, och helgen närmar sig!


Kommentarer
Postat av: mamma

Mmmm och när du börjar jobba igen på söndagkväll är mamma med i lastbilen,om jag nu tar mig upp,du får nog skaffa en lyftkran eller iallafall en pall till lilla mig =))

2010-07-28 @ 21:47:40

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0