"Vardagssysslor"

Klockan är en stund efter 16 och jag sitter nu och väntar på att gå ner i tvättstugan... Känns som om jag valde rätt kväll för att tvätta då det nu börjar bli grått på himlen, men ändå 29grader ute - oväder pågång kanske?! Hann iallafall att få 1,5 timme nere på gräset, utan att bli överfallen av fiskmåsarna som övervakar sin unge. Men jag antar att den blivit så stor nu så att den 'kan klara sig själv', dock är det ett jävla liv på den när hungern sätter in!! Varför ska de ha de där hemska lätena för dig??

Aja, jag fick sol och minns gårdagskvällen med ett leende! Och i allt detta solande har jag glömt skicka iväg tidkorten till kontoret, men nu är det gjort och jag ska fortsätta njuta av semestern.


Kommentarer

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0