Bolaget!!

Då var midsommardrickat inhandlat! Två sorters cider och två sorters öl, samt att det finns lite vin här hemma. Känns skönt att vara ute i tid för en gångs skull. Nästa vecka är det väl överfullt med folk. Så nu var jag allt lite smart tycker jag. Men kom just på att nubben till sillen dååååå!!? Orka... Så länge fick jag vara nöjd över mig själv den här gången *haha* Aja, jag klarar mig väl. Kanske får bli en sväng i början av nästa vecka om inte annat. Kommer säkert att gå åt någon öl i helgen om vädret tillåter, fast visst går det ju annars att sätta hänglås på påsarna!! SMART VA!!!
 
Nå väl, inväntar sista natten nu innan helgens ankomst - Wonderful as it should be!! Undrar bara i vilken anda den kommer gå i, fotboll eller prinsessbröllop?! Eller något helt annat!!!

Tror det kommer att bli en bra helg i vilket fall som helst ♥


Waka Waka "This Time for Africa" - Shakira - South Africa 2010 World Cup Official Song


Kommentarer

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0