Parkera, eller rättare sagt stanna upp. T...

Parkera, eller rättare sagt stanna upp. Tänk att få spola tillbaka och göra allt annorlunda. Så tänkte nog den som körde personbilen som står mitt i rondellen i Sala. Ibland blir det liksom inte riktigt som man tänkt sig! Det finns inget jag ångrar, önskar bara andra kunde förstå att det finns alltid en anledning till beslut... men den är inte alltid så lätt att säga. Har aldrig varit ego, har alltid gett 110% av mig själv. Visst har vissa tillfällen varit mindre bra valda då man ställt upp... Men har ändå alltid gjort det. Ibland blir det bara fel...


Kommentarer
Postat av: mamma

Så sant...ibland blir allt så fel fast man vill så väl...ibland ångrar man att,varför sa jag inte som jag tänkte..varför blev de så här.Men det är en del av livet,en viktig lärdom(fast under mina 54 år känns de som jag inte lärt mig nå´t...jag gör fel,säger fel, är fel.) Men en sak är säker,jag mår så jädra gött ändå och de är tack vare min underbara familj. <3

2010-06-24 @ 22:59:33

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0