Smile!!

Jag mår bra; finfint, prima, schysst, utmärkt, förträffligt, lysande, fantastiskt och förstklassigt. Orden skit, kasst, dåligt och uselt passar verkligen inte in i dagens ordförråd!! Att ett 'tidigt' (12.30) telefonsamtal kan göra så mycket. Eller, det var nog personen som ringde som gjorde Det! *tihi* ♥ Hade ju inte varit lika roligt om det varit någon telefonförsäljare! Hade nog inte ens svarat då.

Nu är det snart dax för en ny natt i trucken... Undra hur många det totalt har blivit under de 3 år och en vecka som jag nu har kört (bara att räkna) Räknade ju förut på hur många varv det blivit runt jorden, då var det 7! Känner ingen större lust att räkna nu när jag tänker efter. Det jag däremot kan räkna är nätterna kvar till semestern. Borde ju vara 14, men kom just på att det bara är 13!!! Blir ju en extra ledig natt nästa vecka - MIDSOMMARAFTON då ju!!!!!!!!!

(.........eller är det bara 12?)


Kommentarer
Postat av: Lasse Kongo

Kom igen när du rundat vintergatan "newbie" s

2010-06-15 @ 12:54:11

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0