SOMMAR!!!

Ja, nu är den tillbaka... Och även jag med bloggandet, tror jag - vi får se!

Glömde kolla när det var jag skrev sist, men det var väl i början av året någongång... Och nu har det hänt grejer!! Det är sommar! Trodde faktiskt aldrig att den skulle komma igen, snön låg ju som ett tjockt täcke Överallt. Men POFF så var den bara borta; Underbart! Har njutit av både sol (inget bad än) och underbara vänner samt den finaste familj man kan tänka sig! Tror att den här sommaren kommer bli lite över det vanliga - bara en magkänsla jag har. Talar om ifall jag har rätt! ...eller så kommer det klart märkas i bloggandet!

Firade 3 år på jobbet förra veckan, så då vart det jordgubbar och bubbeldricka! (hade tänkt lägga upp en bild på det hela med det går inte) Vart även grillning, några öl och lite vin ute i en skogsglänta utanför stan... Var sen inte hemma fören småtimmarna då jag även hade hunnit med några öl på O´learys och sen lite mat med en väldigt fin vän!

På fredag blir det att gå på systersonens skolavslutning. Ja just ja, jag kör ju inte fredagar längre! Det är så Otroligt underbart skönt, visserligen blir det att ta trucken på söndagen istället men det känns nästan bättre att göra det. Så ikväll när jag kommer upp till Tönne så är halva veckan gjord, och har bara 17,5 nätter kvar till semestern!


300*3+150=1050 mil NEDRÄKNINGEN ÄR IGÅNG!!


Kommentarer

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0