Ska väl uppdatera lite igen. Får bli en ko...

Ska väl uppdatera lite igen. Får bli en kort sammanfattning innan jag somnar... Snö, snö och ännu mera snö!! Det säger väl det mesta tycker jag. Och på ett ställe man inte vill vara då är i trafiken. Visst var det helt okey att köra inatt, men igår... Fy fan säger jag bara. Av mina 60mil jag kör så var kanske 50 av dessa som att åka på en tvättbräda. Personbilar i dikena till höger och vänster, X antal stående lastbilar och (det roligaste i går natt) en kuk. I brist på annat hade en eller flera chafförer roat sig med att "resa" en i snö ovanför Västerås i väntan på att bärgare skulle få vägen fri. Det talade ju sitt tydliga språk om vad de tyckte om situationen. Men nu ska jag sova, njuta utav att ligga under täcket... Då jag igår vid den här tiden fortfarande var ute och körde.


Kommentarer
Postat av: mamma

Skönt att veta att du ligger i varma sköna sängen nu,själv småhuttrar jag här,då de bara var 17 grader inne i morse.Men nu börjar värmen komma krypande lite smått.Hoppas du får en bra natt till, så se´s vi i morgon.Kram!!!

2010-11-11 @ 10:38:34

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0