Har inte kommit ur jobbkläderna än! Elle...

Har inte kommit ur jobbkläderna än! Eller jo, det har jag ju. Fast de åkte på igen när jag skulle hem från underbaraste. Nu är han på jobbet... Suck! Ska jag göra till kl 22? Fast vi kanske inte hinner ses alls föräns i morgon :( Kanske åker till Nora redan ikväll - sista skjutningen imorgon fm (kl9) på skjutbanan för min del med jaktlaget innan älgjakten. Skönt att vara så när som på plats då ist för att stressa i morgon bitti. Och hur van är jag att gå upp kl 6? Det är ju då jag brukar somna! Haha. Sen inte riktigt lockad av att ställa cykeln över natten vid station, vet ju hur det gick sist och vill INTE vara med om det igen. Vill ha min nya kvar :) Kan ju även ta en promenad upp. Men vet inte än hur det blir... Får ta en funderare under tiden det städas.


Kommentarer

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0