Ligger på den nybäddade sängen. Disken ...

Ligger på den nybäddade sängen. Disken diskad och matlåda gjord till hjärtat... Va snabbt ensamt det blir när han åker och jobbar. Men det är snart dax för mig med, om några timmar. Vägen ner inatt gick bra, tog en sväng över Uppsala. Ville inte köra smala skogsvägar med den nya fin fina bilen B-) utan att lära "känna" den först då det var ett lätt lass på bilen och ca 14ton på släpet - det ryckte bra måste jag säga! Och va massa nya knappar att lära sig. Tog några minuter innan jag kunde lokalisera vart takbelysningsknappen fanns. Haha! Får se ikväll vad det är jag kommer att få leta efter... B-) Fast mycket är ju likt från den förra vi hade. No problemo!


Kommentarer

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0