YES MAN!!


Yes, yes, yes, yes, yes, yes, yes, yes, yes, yes, yes!!
 Och då är det inte diskmedlet jag syftar på... utan filmen Yes Man! Sååå otroligt bra, mös och skrattade under hela fimen!! Jim Carrey är så otroligt bra, han spelar karraktären Carl Allen som är en man som oftast svarar nej på frågor och förslag. När han en dag utmanar sig själv att tillbringa ett helt år med att alltid svara ja, blir hans tillvaro plötsligt lite mer äventyrligt än tidigare! Fick mig en liten tankeställare... Ska nog vara lite mer öppen på att säga just "ja"! Inte så där överdrivet  med att svara "ja" på allt och till alla... Men Någon ändring borde jag göra känns det som!


Kommentarer
Postat av: Catarina

Det är inte länge sedan som jag lärde mej säga NEJ. Hade jag inte gjort det så hade jag jobbat varje dag :). Hoppas du får ett bra nyår och lär dej säga JA. Många kramar från Kusinen som firar nyår i Borås.

2008-12-30 @ 21:23:02

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0