Baka, baka liten kaka...

Men det var inte så dagen började... Dagen började med ett leende så fort jag vaknade, trots att det vart manfall här igår. Vi vart 2 st av minst 12 st bjudna... Så vi hamnade på en fest några hus längre bort *haha* Vilket satans drag!! Sen vart det utgång på "mitt andra hem"... Vilka sköna människor! Sen hemfärd... men ingen hemfärd utan fylle mat - hamnade vid "hålet i väggen". Mums... *s* Väl hemma efter lite suck och stön vart det läggdax i sängen... Känns konstigt att ha varit så pigg som jag varit idag. Fast det kan väl bero på sällskapet och att dagen har varit fylld med skratt och lite - eller, väldigt bra "brain-storming" om en affärs idé som jag tror på till 110%!! *håller tummarna*

Sitter nu med en kaka i ugnen... KLADDKAKA! Fick en beställning för ett tag sedan... och nu vart det äntligen utav! Det är 5 minuter kvar på gräddnings tiden, Åååå... va fin den är!! Och va gott det luktar! *nöjd* hoppas bara den blir godkänd oxå! Men måste tacka pappa för telefon supporten - med att komma på vad det skulle vara i den lilla kakan då jag inte tittade på receptet innan inhandlingen.
 
Ja, sen är det några timmar kvar innan det är läggdax igen... blir väl liggläge i soffan skulle jag tro! Just ja!!! Jag skulle ju hjälpa kusinen oxå... Ja, men då har jag nattens timmar räddade! =)

Bloggar kanske mer senare... Hej svejs!...

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej!! Hoppas kakan blev godkänd

2009-01-26 @ 11:00:22
Postat av: elin

Hej!

Var gärna med och delta i min frågestund på min blogg där du får ställa frågor om nästan vad som helst! : )



Kramar Elin

2009-01-26 @ 11:04:14
URL: http://eliwwn.blogg.se/

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0