Logg i blogg

Vaken med P3 & P4 (på nätterna) har en timme under programmets gång då man får svara på några i förväg stälda frågor... Och i slutet av timmen läses en logg upp och låten spelas. VINTERLOGGEN -09 lyder följande!

- Vad önskar du av 2009? Att mina nära och kära får vara friska (inkl jag) Jag önskar mig även ro i allt jag gör. Vill inte känna någon stress för någonting! Allt tar den tid det tar av en anledning... Varför stressa när man har hela livet på sig ... :-/


- Vad skrattade du åt sist? Måste ha varit åt någonting när jag jobbade... *tänker* Jo, måste ha varit när en vän ringde med videosamtal. Inget man är van vid direkt att använda... Men roligt!


- Vilken är din "må-bra" låt? Hmm... för tillfället... (orkar inte fundera längre)




Inner Circle - Games People Play
(bara videon får en ju att le...)

~ Go natt!! ~

Kommentarer

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0