nyårsdag - ååå vilket drag

Vaknade pigg och allert! Så underbart skönt. Somnade inte föräns kl var fem eller nå i morse, eller nej... den var nog närmare sex innan jag stängde mina ögon. Men vem bryr sig *s* För efter vin, vin och lite mer vin med trevligt sällskap så vart ju kvällen kanon! En kompis kom över efter ett han varit på nyårs fest, så otroligt omtänksamt! Vart lite prat och tittande på Y.T (tänka sig) och lite mer vin! *s* Trodde jag skulle må piss när jag vaknade, men icke! Det har nog någonting med den där vuxen fasen i livet... Kom på mig själv när jag stod upp vid slottet, att; "va fint skattepengarna glittrar på himlen" ja vet... VUXET!! Men va fan!!...

Tog lite bilder på fyverkerierna... men de vart tyvärr inge bra, dålig skärpa på kameran... lite suddiga och mörka! Tror nog att jag var lite ostadig på handen! Måste ju inte vara vuxen heeela tiden! Däremot vart bilderna på efterrätten desto klarare, men det var ju visserligen lite tidigare på kvällen... ;)


Skivad sockerkaka i botten, med lite droppar av den goda vaniljglöggen, sen på med frukt, choklad, samt riven cocos... Sen in i ugnen... Mmmm... med vaniljglassen till (glömde visserligen jordgubbarna - får värma dem och ta dem ikväll ist med glassen som är kvar)
God fortsättning på det nya året!

Kommentarer
Postat av: Ferhat

SV: Tack desamma, hade du en bra nyår? :D

2009-01-01 @ 17:14:03
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: mademoisellerna

gah vilken efterrätt! den såg ju smaskig ut

2009-01-02 @ 12:59:16
URL: http://mademoiselles.blogg.se/

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0