Somnade i soffan...

Hur jobbigt kan det vara att lägga sig i sängen på en gång?? Men det kan faktiskt vara väääldigt jobbigt! *s* Iallafall för mig & Dumbo! Han är så envis... Han vill bara inte! (för trött för att skriva nå vettigt just nu) Men Niiiissseeee... Han klarar det mesta! Bada, flyga och hoppa... *s* Nä, nu lägger jag ner... Räckte med att underhålla familjen vid ca 10 år ålder?? Det vart inte ens uppskattat... Hmm... undra varför?? De fick ju bara höra på det från Öland och hem till Nora... *skratt* Nå ja...
Go natt!

Kommentarer
Postat av: mamma

Gomiddag!! Ja den där Niiisse var ju rolig en stund, men var de inte 1994 o du var så där 14....??

hej,hej!!!

2009-01-14 @ 11:02:19
Postat av: tess

stämmer bra det! :) minns nu!

2009-01-14 @ 13:41:22
Postat av: Helena

ja minns oxå...åhhhhh va du va jobbig...

å pappa å hans fika paus kl tre.."har vi sagt tre e de tre som gäller"...kisspaus vid en klippvägg, jajjemen...hahaha...undrar varför familjesemester inte kommer först på min lista??? hmmmm



har nu skrivit första inlägget på "nya" bloggen...



tack igen den e jätte fin..kram lillasyster

2009-01-14 @ 22:12:21
URL: http://inami.blogg.se/
Postat av: tess - dotter - syster

haha... vilka minnen det kommer upp :) kul att du börjat igen lillasyster!! :) nä, nu ska jag sova (tror jag) s

2009-01-15 @ 05:09:58

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0