Tisdags morgon!

Alldeles ljummet ute och fåglarna kvittrar för fullt, dock är himlen mindre fin... Stora gråa moln... Är det dax nu igen? Trodde nog att vi skulle få ha det fint lite längre, men man kan väl inte få allt på en gång! Det fina vädret ska tydligen komma tillbaka till helgen och det ser jag fram emot!
När jag kom ner till terminalen hade kollegan i Göteborgs-bilen sin syster med sig upp. Inte sett henne sedan gymnasiet... Så det var jätte roligt att träffa henne igen! Pratade lite om vad vi gjorde nu och lite om de andra fd klasskamraterna, roligt!

Men nu är jag trött... mina ögon svider lite smått och jag ska ta och lägga huvudet på kudden och fantisera mig bort några km... Go natt! ♥


04.54 Nu regnar det ute!

Kommentarer
Postat av: mamma

Kul att träffa gamla kompisar!!Fasen så synd med regnet!!!Nu är man börjat vänja sig med solen,men,men,efter regn....Hoppas de går bra för gubbarna på taket i Storå.Ha de bra o ta´t lugnt.Kram!!

2009-06-02 @ 10:30:50

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0